Ha elnyerte programunk a tetszésed, és úgy érzed, hogy Neked is ott a helyed prémium, kiemelt konferenciánkon, akkor ne habozz, regisztrálj mihamarabb! A jelentkezés után, adataid beérkezését követően,  elektronikus úton fogjuk kiküldeni a megadott emalcímre a konferencia belépőjének díjbekérőjét, melyet a fizetési határidőn belül, kérlek egyenlíts ki! Csak a beutalt összegű regisztrált Vendégeinket tudjuk fogadni a konferenciánkon!

SMARTFEST őszi konferencia 17.11.15.
Vezetéknév*
Keresztnév*
E-mail*
Mobiltelefon*
Cég*
Pozíció/beosztás*
Számlázási név*
Számlázási cím*
Adószám*
Résztvevők száma*
Honnan hallottál a rendezvényről?*
A részvételi és lemondási feltételeket elfogadom.*
Kérdések/ Megjegyzés
Rendezvény jelentkezés
Lehetséges ügyfél forrása

A SMARTFEST részvételi és lemondási feltételei:

1) Részvételi díj:
A konferencia részvételi díjai:

a) ÜGYFELEKNEK (ha már MTT Ügyfél vagy! ha AdWords-ben költesz nálunk)
  • 17.10.15-ig 29.900 Ft+Áfa (bruttó: 37.973 Ft)
  • akciós ár-17.10.16-17.11.15-ig:  14.900 Ft+Áfa (bruttó: 18.923 Ft)

b) NOMÁL

  •  17.10.15-ig: 49.900 Ft + Áfa (bruttó: 63.373 Ft)
  • akciós ár – 17.10.16-tól 17.11.15-ig: 34.900Ft + Áfa (bruttó 44.323 Ft)

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét és az előadások prezentációit.

2) Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott időszakra és típusra vonatkozó részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény létrejöttének esetén fizetési kötelezettséget von maga után. Amennyiben nem vesz részt a Jelentkező a konferencián, tehát távol marad, ez nem mentesíti Őt a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztráció után a Jelentkező egy köszönő oldalra lesz átirányítva, majd egy megerősítő email is fog kapni az általa megadott emailcímre. A Jelentkező adatainak beérkezése után, online regisztrációs rendszerünk (Szamlazz.hu) díjbekérőt fog kiállítani a kiválasztott jegytípusra vonatkozólag. Ezt a Jelentkező emailcímére kapja meg csatolmányként.

3. Az átutalásos díjbekérő számlát a regisztráció után, a díjbekérő kiküldése után, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, elektronikus úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. november 8-ig (szerda). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet ezen az email címen jelezve: rendezveny@mtt.hu

 

5. A belépő díját, kérjük a Jelentkezőtől, a díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőig, utalással rendezze a részvételi díj kiegyenlítését.

6. A konferencián csak azok a regisztrált Vendégek vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették, tehát számlázási rendszerünkben jelentkezik a Résztvevő által beutalt összeg.

7. Amit fontos még tudni: a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat  felhasználhatjuk közösségi oldalakon, emailben, blogunkon, a konferencia beszámolójának közzétételekor.

3) Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017.november 8-ig (szerda) áll módunkban elfogadni, amikor is a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. Ha a Jelentkező nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

Lemondást CSAK ÍRÁSBAN fogadunk el a következő elérhetőségen:
email: rendezveny@mtt.hu

Bízunk benne, hogy a fent leírt feltételek elfogadása mellett, konferenciánkon sok hasznos információval fogod gyarapítani tudásod és ki tudod majd használni a kapcsolatépítési lehetőségeket is.
Várunk szeretettel november 15-én a SMARTFESTEN!
Üdv,
az MTT Akadémia szervezői Csapata