Íme, a SMARTFEST részletes programja:

9:00-9:30 – regisztráció, kávészünet

9:30-9:40 – megnyitó, köszöntő – Kocsis Márk, MTT

9:40-10:00 – Digitális technológiai megoldások omnichannel kereskedőknek – Deák András, NW

10:00-10:30 – Email a sales szolgálatában – Fialka Krisztina, Reachmedia

10:30-10:55 – Artificial Intelligence Marketing – Revolutionizing the Marketer´s role – Deák Árpád, Emarsys (angol nyelvű előadás)

10:55-11:15 – kávészünet

11:15-11:40 – Hogyan kezdjünk neki egy többmilliós, több csatornán futó online kampánynak? – Molnár Tamás, MTT

11:40-12:05 – Gyémántbánya vagy Fekete lyuk : Logikailag hibás AdWords kampányok – Ormánlaki Balázs, Drive Online Marketing

12:05-12:30 – “Adunk egy kis gondolkodási időt” – Haladó remarketing megoldások a gyakorlatban – Herczegh Zoltán, Wecotravel

12:30-13:00 – Customer Relationship Mentality #CRMentality – Egerszegi Krisztián, MINIcrm

13:00-13:40 – ebédszünet

13:40-14:05 – Szerzőből vállalkozó, vagyis az érzékeny lélek és az üzlet együtt – Fejős Éva, Erawan

14:05-14:25 – Az informatika szerepe és az internetes hirdetések fontossága egy ingatlaniroda életében – Balla Ákos, Ballaingatlan

14:25-14:55 – Értékközpontú márkaépítés – Pászka Petra, MagNetBank

14:55-15:20 – Az online médiatervezés evolúciója – Kovacsics Anett – UPC

15:20-15:40 – kávészünet

15:40-16:05 – Ecommerce az off-line médiában – Komendó Beatrix, MyAd

16:05-16:35 – Mire jók az adatok? – és kik azok, akik már tudják a választ – Barcza Enikő, Kutatócentrum

16:35-16:55 – Online értékesítés, de nem webshop. Mi az? -Kiss Dóra, Genertel

16:55-17:15 – Content és performance ötvözve = natív hirdetés – Dávid Sándor, NW

17:15-től  networking, borkóstolóval egybekötve

 

A programváltozás jogát fenntartjuk!